Zenyit Szentpétervár

Elindult a blog!

2017. január 16. - Sztbeni95

Itthon már rengeteg csapatnak van rajongói oldala, a Zenyitnek viszont még nincs, ezért én indítottam egyet. A blogot egyedül szerkeztem jelenleg, valamint a Facebook oldalt is, ezért napi szintű cikkeket nem tudok garantálni, de azért megpróbálok színvonalas munkát végezni :).

Tudom, hogy a Zenyit nem tartozik itthon a legnépszerűbb csapatok közé, de talán lesz a blognak nézettsége.

Lehet itt számítani meccsbeharangozókra, értékelésekre, hírekre, valamint érdekességekre. Nem csak a Zenyittel, hanem adott esetben más orosz csapatokkal is fogok foglalkozni.

zenit.jpg

A kinézet még eléggé bétaverziós, de ez majd idővel változni fog. 

Hajrá Zenyit! Вперед Зенит!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fc-zenit.blog.hu/api/trackback/id/tr812131731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Golyóálló Szerzetes 2017.02.07. 16:27:10

Bár nem idei a következő írás, 2016.03.05-én lett publikálva,azért szerintem érdekes és helyenként "húsbavágó" témáról ír a szerző,melyet alkalmasint a blogod küldetéséhez és filozófiájához szabhatsz ✂️
süti beállítások módosítása